۹ هیئت بزرگ تجاری صنعت پلاستیک از نمایشگاه ایران پلاست بازدید می‌کنند

مدیران ۱۰ نمایشگاه بزرگ صنعت پلاستیک جهان و ۹ هیئت تجاری و اقتصادی مرتبط با این صنعت از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست بازدید می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کوروش حسن پور، رئیس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست یکی از سیاست‌ها و اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست را بهبود فضای کسب و کار با جذب مشتریان و شناسایی بازارهای جدید هدف صادراتی برای فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک ایران عنوان و اظهار کرد: تاکنون رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازدید هیئت‌های تجاری و بازرگانی تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی از این نمایشگاه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این که تاکنون بازدید دست کم ۹ هیئت تجاری و بازرگانی بزرگ مرتبط با صنعت پلاستیک از این نمایشگاه قطعی شده است، تصریح کرد: تا به امروز قرار است هیئت‌های تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، اقلیم کردستان عراق، هند، عمان، ارمنستان، اکراین و گرجستان با سفر به تهران و حضور در نمایشگاه ایران پلاست با فعالان و تولیدکنندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران دیدار و گفتگو کنند.

رئیس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست از سفر مدیران ۱۰ نمایشگاه بزرگ پلاست جهان به تهران خبر داد و یادآور شد: تا به امروز مدیران و اعضای هیئت مدیره نمایشگاه‌های K دوسلدورف آلمان، افغان پلاست، عرب پلاست، میلان، آفریقای جنوبی، میانمار، ویتنام، کنیا و سریلانکا برای حضور در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

حسن پور با بیان این که علاوه بر این بازدیدکنندگانی خارج از هیئت‌های تجاری هم از کشورهای مختلف جهان از نمایشگاه ایران پلاست یازدهم بازدید خواهند کرد، گفت: تاکنون بازدیدکنندگانی از کشورهای سریلانکا، آلمان، رومانی، صربستان، فرانسه، کنیا، یونان، امارات متحده عربی، کانادا، سوریه، جمهوری آذربایجان، مالزی، ترکیه و اسلواکی با تماس با ستاد برگزاری نمایشگاه خواستار حضور در ایران پلاست یازدهم شده‌اند.

وی با یادآوری این که مذاکرات و گفتگوها با سایر کشورها برای حضور هیئت های تجاری و اقتصادی مرتبط با صنعت پلاستیک ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سیاست نمایشگاه ایران پلاست حضور تجار و بازرگانانی از کشورهای همسایه و منطقه به عنوان بازارهای در دسترس برای فعالان و صادرکنندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

منبع:شانا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *